دسته‌بندی نشده

انواع مدل موی زنانه

مدل موی زنانه

بهترین مدل موی زنانه کوتاه دخترانه و زنانه چیست؟

انتخاب بهترین مدل مو بر حسب علاقه و ویژگی های صورت هر فرد با دیگری متفاوت است. درنتیجه نمی توان مدل بخصوصی را بهترین نامید. در عوض بهتر است با لیستی از بهترین و جدیدترین مدل های کوتاهی مو آشنا شوید. خب، بیایید بدون معطلی هریک از این مدل ها را با یکدیگر بررسی کنیم:مدل موی زنانه

مدل کوتاهی موی ساده برای بانوان

همان‌طور که از نام این مدل نیز پیداست، می توان دانست که چندان فرم خاصی روی موها پیاده نمی شود. برخی این مدل را با اسم مدل سربازی نیز می شناسند. در واقع این مدل بیشتر توسط آقایان مورد استفاده قرار می گیرد اما از مدل های ساده و موردپسند بانوان نیز است. معمولا هزینه کوتاهی موی بانوان با این مدل موی کوتاه زنانه کمتر از دیگر مدل های پیچیده است.

مدل موی قارچی

معمولا اسم انواع کوتاهی مو زنانه را از نوع و فرم کوتاهی انتخاب می کنند. برای مثال مدل قارچی یا گرد که از مدل های معروف دخترانه نیز است کاملا شکل قارچ مانند نیز دارد. این مدل هرچند بسیار زیباست اما برای همه افراد مناسب نیست.

بهتر است افرادی با صورت و گردن کشیده از این مدل موی کوتاه زنانه استفاده کنند. این مدل صورت های گرد را بسیار گردتر نیز نشان خواهد داد، در نتیجه انتخاب خوبی برای این افراد نیست.

کوتاهی آناناسی

در بررسی اسامی مدل موی کوتاه زنانه می رسیم به یکی دیگر از مدل های محبوب! در این مدل، موها فرم فشن‌تری به خود می گیرد. علت این ظاهر خرد شدن قسمت‌های جلویی موها است. مدل موی آناناسی از مدل های بسیار قدیمی است. اگر یک مجله قدیمی مد و فشن را ورق بزنید حتما یک مدل موی آناناسی خواهید دید.برای طراحی وب سایت برای آرایشگاهها به این سایت مراجعه بفرمایید

البته باتوجه به چرخش مد، این مدل از موهای کوتاه ترند و پرطرفدار سال جدید است. پس در صورت علاقه بدون نگرانی می توانید موهای خود را به این فرم کوتاه کنید.

مدل موی کوتاه همراه با چتری

از دیگر انواع مدل کوتاهی مو زنانه و دخترانه است که با چتری های کوتاه تکمیل می شود. این مدل زیبا بیشتر برای بانوانی با پیشانی بزرگ و پهن‌تر مناسب است.

مدل موی کوتاه باب

بی شک مدل باب از محبوب‌ترین انواع مدل های موی کوتاه زنانه است و در بررسی اسم مدل موی کوتاه زنانه حتما باید نگاهی به این مدل نیز انداخت. مدل باب در سالهای اخیر نیز بسیار ترند بوده است. یکی از ویژگی‌های مثبت مدل باب انعطاف پذیری بلندی مو است. به بیان دیگر شما می توانید باب را در اندازه های مختلف روی موهای خود اجرا کنید. در نتیجه مدل باب انواع کوتاه با بلند را شامل می شود.

اصلی‌ترین مولفه شناسایی مدل باب زاویه دار شدن جلوی مو نسبت به پشت آن است. این زاویه باعث می شود جلوی مو حدود ۵ تا ۱۰ سانتی متر بلندتر از پشت موها باشد.

مدل موی کوتاه آلمانی

مدل آلمانی را می توان از مدل‌های محبوب میان بانوان و همین‌طور آقایان دانست. پس احتمالا اسم مدل موی کوتاه زنانه آلمانی را در مقالات مدل موی کوتاه آقایان نیز خواهید یافت! این مدل که اصطلاحا کروکات نیز نامیده می شود، از دیگر فرم‌های فشن مو است. در مدل آلمانی دور موها با ماشین کوتاه شده و قسمت بالایی مو کمی بلندتر باقی می ماند.

مدل آندرکات

از اسم این مدل نیز می توان حدس زد که هدف اصلی کوتاه کردن قسمت پشتی موها است. در واقع این مدل را می توان تنها مدلی تزئینی دانست. زیرا بیشتر از کوتاه شدن موها به ایجاد طرح و نقش در قسمت پشتی موها می پردازد. برای مثال شما می توانید تنها قسمت پشتی موهای خود را با ترفند آندکات بتراشید و طرح هایی را ایجاد کنید بدون اینکه کل موها کوتاه شوند.

پیکسی از پرطرفدارترین مدل‌‌‌‌‌ها

وقتی در مورد اسامی همه مدل های موی کوتاه زنانه صحبت می کنیم، حتما اول از همه به ذهن بسیاری از افراد مدل پیکسی می رسد. این مدل از فرهای کلاسیک کوتاهی مو برای بانوان است. در مدل پیکسی قسمت های پشتی موها بیشتر از جلوی مو کوتاه می شود.

مدل مصری

کوتاهی مدل باب را به خاطر دارید؟ مدل مصری را می توان از مشتقات مدل باب دانست. ترفند کوتاهی مدل مصری نیز مشابه مدل باب است با این تفاوت که پشت و جلوی موها به صورت یکدست کوتاه می شوند. از طرفی چتری نیز به این مدل اضافه شده و حالتی دخترانه به موها می دهد.

مدل موی کوتاه تخم مرغی

در این مدل قسمت پشتی موها به اندازه حدود ۱ تا ۳ سانتی متر می شوند. موهای قسمت بالایی سر نیز تا خط گوش به صورت یکدست خرد می شوند. این مدل را می توان از مدل‌های خوب برای کوتاهی موی کودکان نیز دانست.

مدل موی آبشاری

وقتی به بررسی اسم انواع کوتاهی مو زنانه می پردازیم، منظورمان تنها مدل‌های بسیار کوتاه نیست. پس اگر نمی خواهید موهای خود را خیلی زیاد کوتاه کنید، پیشنهاد ما به شما مدل موی آبشاری است. در این مدل موها تا نزدیکی شانه خرد و حالت دار می شوند. این مدل را با نام مدل خرد نیز می شناسند.

مدل موی کوتاه فارا

اسم مدل موهای کوتاه معمولا از اسامی مختلفی گرفته می شود. اسم این مدل مو نیز از نام یک شخصیت هالیوودی گرفته شده است و از مدل های موی کوتاه نسبتا قدیمی محسوب می شود. اگر می خواهید که موهایتان در عین کوتاهی حالتی موجی نیز پیدا کند، حتما مدل فارا را امتحان کنید. از نکات مثبت مدل فارا تناسب آن با انواع چهره‌ها و فرم‌های صورت است.

معمولا کسانی که موهای فر و حالت دار دارند، کمتر سراغ موهای کوتاه می روند. از دیگر خوبی های این مدل ایجاد ظاهری زیبا برای موهای فر است.

کوتاهی مدل فاکس

از دیگر مدل های خرد و کوتاه محسوب می شود که بیشتر برای صورت های لاغر مناسب است.برای تبلیغات رایگان به این سایت مراجعه کنید

مدل موی کوتاه لیر

در بررسی اسم مدل موهای کوتاه به یک مدل نه چندان کوتاه دیگر بر می خوریم! پس اگر دلتان نمی خواهید موهایتان خیلی کوتاه شود، بهتر است از مدل آبشاری یا این مدل یعنی لیر استفاده کنید. در مدل لیر با خرد شدن موها به صورت لایه لایه، موخوره ها نیز از بین می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *