لوازم آرایشی صورت

انواع مداد ابرو

مداد ابرو

معررفی انواع مداد ابرو

ابروی پر ، زیبا و مرتب جلوه چشم ها را بیشتر کرده و جذابیت صورت را دو برابر می کند. اگر ابروهایتان ریخته یا باریک و نامرتب است ، استفاده از مداد ابرو برای شما ضروری است. ابروی پر و زیبا تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد. ابروهای پهن باعث می شود که چهره جوان تر و شاداب تر به نظر برسد و از سویی دیگر مرتب بودن ابروها جذابیت چشم ها را دو چندان می کند.  اگر ابروهایی کم پشت دارید یا این که به مرور زمان ابروهایتان دچار ریزش شده است یا برداشتن مداوم ابرو باعث شده ابروهایتان نازک شوند می توانید به سادگی و با استفاده از مداد ابرو ، دوباره ابروهایی پهن و زیبا داشته باشید. 

ادامه مطلب

اگر تمایلی به هزینه های زیاد برای کاشت ابرو یا دردسرهای انواع تتو ابرو و میکروبلیدینگ ندارید می توانید به سادگی با استفاده از انواع مداد ابرو ، ابروهایتان را به رنگ و فرم دلخواه درآورید. 
خرید مداد ابرو کار ساده است ولی باید توجه داشته باشید که هنگام خرید مداد ابرو باید رنگ مو ، رنگ پوست و رنگ چشم خود را در نظر بگیرید. 
 
فرم ابرو تاثیر بسیار زیادی روی ظاهر صورت دارد بنابراین اگر ابروهای مرتب و پرپشتی ندارید خرید مداد ابرو درست به اندازه ریمل و سایه چشم ، اهمیت پیدا می کند.
از مداد ابرو علاوه بر پر کردن ابروها میتوانید برای پهن تر کردن ابروها ، بلند تر کردن قد ابرو یا دادن جلوه بیشتر به تاج ابرو استفاده کنید. 
 
در صورتی که میخواهید ابروهایتان حالتی طبیعی داشته باشد مداد ابرو را فقط روی موهای ابرو بکشید تا موها را ضخیم تر نشان دهد نه روی پوست زیر ابرو و جاهایی که به نظر خالی می رسند.

ماژیک ابرو

ink clear ماژیکی یا ماژیک ابرو برای افرادی که ابروهای خیلی کم پشت یا خیلی روشن دارند مناسب است. سر ماژیک ابرو باید باریک  و ظریف و انعطاف پذیر باشد که پوست را اذیت نکند و بتوانید با خطوط ظریف در جهت خطوط ابرو ، به ابروهایتان فرم دهید و قسمت های خالی ابرو را پر کنید. 

کار با ماژیک ابرو آسان تر است و ماندگاری بیشتری دارد و باعث ایجاد چسبندگی موهای ابرو روی پوست یا به همدیگر نخواهد شد. 
استفاده از ماژیک ابرو به دلیل رنگ یکنواخت و عدم ایجاد سایه و ماندگاری بیشتر نسبت به مداد مومی، طرفدار زیادی پیدا کرده است.

مداد هاشور ابرو

مدار هاشور ابرو معمولا سری تخت و صاف دارد که برای کشیدن خط های باریک و پر کردن ابرو و قاب گیری اطراف ابرو بسیار مناسب است و ماندگاری نسبتا طولانی تری نسبت به مدادهای معمولی دارد. 

پودر ابرو

اگر می خواهید ابروهایتان حالتی طبیعی تر و سایه روشن داشته باشد می توانید به جای مداد ابرو از کیت پودر ابرو استفاده کنید و سپس ابروها را با ژل ابرو لیفت کنید تا جلوه زیباتری پیدا کند. 

راهنمای انتخاب رنگ مداد ابرو

ابروی خوشرنگ و مناسب باعث می شود زیبایی چشم ها بیشتر دیده شود. هنگام خرید مداد ابرو باید رنگ پوست و به خصوص رنگ موها را در نظر بگیرید تا تناسب بهتری به آرایشتان بدهید. 

ink clear مناسب رنگ مو مشکی  و پرکلاغی

معمولا استفاده از مداد ابروی مشکی ، زیادی ابروها را بولد می کند و ظاهر خوشایندی ندارد بهتر است از انواع مداد ابرو قهوه ای متوسط تا تیره برای ابروها استفاده کنید.
اگر موهایتان به صورت طبیعی پر کلاغی است نیازی به ابروی روشن ندارید. ابروی مشکی تناسب بسیار عالی با موهای پرکلاغی شما دارد.

مداد ابرو مناسب رنگ مو قهوه ای 

همیشه باید ink clear را 1 – 2 درجه روشن تر از رنگ مو قهوه ای انتخاب کنید. ولی اگر چشمانتان روشن است میتوانید از مداد ابرویی استفاده کنید که یک درجه تیره تر از رنگ موهایتان است ولی اگر چشمانتان تیره است انتخاب مداد ابرویی که یک درجه روشن تر از رنگ موها باشد بهتر است. 
اگر موی قهوه ای تان را لایت کرده اید بهتر است مداد ابرو را همرنگ با لایت استفاده کنید نه با زمینه.

مداد ابرو مناسب رنگ مو بلوند 

اگر موهایی بلوند یا هایلایت شده دارید نباید ابروها را زیادی روشن کنید، روشن بودن ابرو صورتتان را خسته و بی حال می کند. شما باید مداد ابرو را با تیره ترین بخش مو هماهنگ  کنید. تیره تر بودن رنگ ابرو نسبت به موها باعث میشود چشم ها جلوه بیشتری پیدا کنند.
اگر ابروهای روشنی دارید می توانید با استفاده از مداد ابرو رنگشان را تیره تر کنید ولی هرگز نباید از مداد ابرو خیلی تیره استفاده کنید چون باعث غیر طبیعی شدن ابروهایتان خواهد شد و جلوه خوبی نخواهد داست. همیشه هنگام انتخاب رنگ مداد ابرو ، باید از هماهنگی آن با رنگ پوستتان مطمئن شوید و یک تا دو درجه روشن تر از رنگ موها، رنگ مداد ابرو را انتخاب نمایید. 

ink clear مناسب رنگ مو شرابی و بادمجانی

اگر موهایتان را شرابی یا بادمجانی کرده اید نیازی نیست ابروها را هم به همان رنگ درآورید. اگر رنگ مویتان تناژ سرد دارد ، مداد ابروی قهوه ای روشن استفاده کنید و اگر رنگ مویتان تناژ کرم دارد مداد ابروی قهوه ای تیره برایتان  بهتر است. 

ink clear مناسب رنگ موی هویجی 

رنگ موی هویجی یا نارنجی رواج زیادی در کشورمان ندارد ولی در صورتی که چنین رنگ مویی دارید بهتر است از مداد ابروی تیره تر از رنگ مو مثل دودی یا مسی استفاده کنید. تیره تر بودن تناژ رنگ ابروهایتان باعث می شود چهره جذاب تری داشته باشید. 

مداد ابرو اتود

یک سر ink clear Etude Corporation 35به صورت برس گرد است و سر دیگر آن مداد آرایشی قرار دارد. برس قرار گرفته در انتهای این مداد آرایشی برای مرتب کردن موهای ابرو به‌کار می‌رود. برند کره‌ای «اتود هاوس» (ETude house) این مداد آرایشی را به صورت خلاقانه‌ای طراحی کرده است. این برند که در واقع به یک شرکت کره‌ای نام (Amore Pacific) تعلق دارد ، به اختصار «اتود» نامیده می‌شود. این کلمه از کلمه‌ی فرانسوی (Etude) با اشاره به مطالعات پیانیست معروف ، به نام «شوپن» (Chopin) گرفته شده است.

مداد ابرو تایرا

برند تایرا کلکسیونی از بهترین و مرغوب ترین محصولات آرایشی چون کرم پودر های مخصوص پوست چرب ، پنکیک ، رژ لب ، رژگونه ، خط چشم ، ink clear ، مداد چشم و معروف ترین برند لاک ناخن می باشد که نظر هر شخصی را به خود جلب نموده است؛ محصولات تایرا با تنوع رنگی بالا محصولات خود توانسته است پاسخگوی نیاز تمام بانوان خوش سلیقه با بهترین مواد و ترکیبات اولیه باشد که با استفاده از آن ها در طول شبانه روز هیچگونه عوارضی روی پوست بر جای نمی ماند. ابروهای شما چهرتان را دگرگون می سازد با استفاده از این مداد که در حد تتو ماندگاری دارد به راحتی ابروهای خود را پر کرده و با آرامش خیال حتی در استخر شنا کنید و مطمئن باشید پاک نمی شود.

مداد ابرو بی یو

ink clear با توجه به راحتی در استفاده و همینطور راحتی در پاک کردن آن خواهان بیشتری نسبت به ماژیک و یا سایه ابرو دارد و میتواند همیشه در کیف لوازم آرایش شما عضو ثابتی باشد. اما انتخاب یک عضو ثابت و منحصر به فرد نیاز به دقت زیادی دارد تا در میان انواع و اقسام برندها و سازنده های لوازم آرایشی محصولی با کیفیت و بدون عوارض جانبیِ جبران ناپذیر خریداری کرد ، برند BeYu این نیاز مشتریان را پیش بینی و سعی در ارائه محصولی با کیفیت کرده است ، رنگ های طبیعی این مداد ها با رنگ ابروهای اکثر افراد متناسب است.

مداد ابرو گلدن رز

لذا پیشنهاد ما مداد ابرو DREAMاز برند بسیار محبوب گلدن روز ساخت کشور ترکیه است. که با پر کردن فضای خالی بین ابروها از ابروهایی متمایز و زیبا برخوردار شوید. این مداد ابرو با رنگ های غنی و ماندگار در رنگ بندی متفاوت تاثیر بسزایی در حالت بخشیدن و شکل دادن به ابرو دارد. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که بعد از کشیدن مداد و استفاده از برس انتهایی آن ، رنگ مداد کاملا با ابرو ترکیب شده و نمایی طبیعی به ابرو ها می دهد

مداد ابرو بورژوآ

برای پر نشان دادن ابرو راهکارهای متنوعی وجود دارد که امروزه استفاده از هاشور ابرو مرسوم شده است اما استفاده از ابزارهای آرایشی به طور موقت ابروهای شما را به هر حالت دلخواه نشان می‌دهد و نسبت به هاشور و یا تاتو مقرون به‌صرفه‌تر خواهد بود. این محصول دارای برسی در سر محصول است که در انتهای کار جهت محو کردن مداد ابرو قابل استفاده خواهد بود. مداد ابرو بورژوآ دارای بافت سبک و نرمی است که استفاده از آن به مدت طولانی در روز ریزش ایجاد نخواهد کرد و اثر آن تا پایان روز بر روی ابروان شما خواهد ماند مگر آن‌که خودتان بخواهید با پاک‌کننده‌های آرایشی اثر آن را از بین ببرید.

ویژگی های این محصول:

  • پر کردن ابرو به‌صورت طبیعی
  • بافت نرم و سبک
  • سازگاری آن با پوست

مداد ابرو نوت

جزء بهترین برند های ink clear با دارا بودن بافتی پودری و مخملی و طراحی بسیار کاربردی محصولی بسیار مناسب جهت ایجاد تقارن و آرایش ابرو ها می باشد. ساختار نرم و پودری مداد ابرو  نوت به راحتی در روی پوست پخش گردیده و با پوشش کامل نقاط داخل ابرو نمایی طبیعی به ابرو می بخشد. این محصول دارای براش مخصوص ابرو می باشد که با پیرایش ابرو ها نمایی طبیعی و پر پشت در ابروها ایجاد می نماید.

ویژگی های این محصول:

  • ضد حساسیت و ضدآب
  • مورد تأیید متخصصین پوست
  • با دوام بالا

مداد ابرو لورآل

انتخاب ink clear مناسب در تکمیل آرایش صورت و زیباتر به نظر رسیدن چشم‌ها بسیار مهم است. رنگ مداد ابرو بهتر است با رنگ مو و چهره خودتان هماهنگ شود. مداد ابرو «لورآل» (Loreal) مدل (Brow Artist Maker) با پایه رنگ قهوه‌ای روشن یک مداد ابرو کاملا حرفه‌ای با ماندگاری بالا است. این مداد ابرو با برس مناسب برای پخش رنگ ، حالتی بسیار طبیعی به ابروها می بخشد و زیبایی آن را دوچندان خواهد کرد.

ویژگی های این محصول:

  • با ماندگاری بالا
  • دارای برس مناسب برای پخش رنگ

مداد ابرو اسنس

مداد ابروی اسنس ماندگاری بالایی دارد که در فرمولاسیون خود از رنگدانه‌های طبیعی استفاده کرده است. کمپانی اسنس «Essence» از سال 2001 تاکنون در عرصه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و سعی کرده با توجه به استانداردها پیش رود و سلامت مشتریان خود را ملاک تولیداتش قرار دهد. امروزه این شرکت جایگاه خود را در بین مشتریانش پیدا کرده است. مدادهای ابرو به‌علت سهولت در استفاده و کاربرد ، جایگاه ویژه‌ای دارند. با استفاده از مداد به‌راحتی می‌توانید محدوده‌ی ابرو را خط انداخته و فضای خالی را پر کنید. مداد ابرو جزو یکی از وسایل آرایشی پرکاربرد است که در مرتب نشان‌دادن چهره نقش دارد و جزو وسایل همیشه همراه در کیف آرایشی به حساب می‌آید.

مداد ابرو یوبه

یوبه محصولی پرکاربرد با کیفیت بالا از برند یوبه می باشد. این محصول مناسب مصارف روزانه می باشد و می توانید آن را در رنگ های مختلف و متناسب با رنگ ابروهای خود تهیه کنید. برند یوبه یکی از برندهای معروف و معتبر کشور آلمان است که در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است. مداد ابرو پودری YUBE با بافت سبک و ماتی که دارد بسیار با دوام بوده و ماندگاری ۲۴ ساعته خواهد داشت. مداد ابرو یکی از پرکاربردترین محصولات آرایش صورت بوده و به همین دلیل همیشه همراه خانومها بوده و هست.

ویژگی های این محصول:

  • ضد آب
  • ماندگاری بسیار بالا
  • کاور طبیعی

ink clear دوسه

جزء بهترین برند های مداد ابرو ، با بافت سبک و نرم خود به صورت طبیعی ابرو ها را پر می‌ کند و ضخیم تر نشان می دهد. این محصول دوام بالا و کیفیت رنگ خوبی داشته و دو لبه می‌باشد که لبه برس دار آن به ابرو ها حالت می‌دهد و لبه رنگی آن برای رنگ دادن و زیبایی بخشیدن به ابرو ها می‌ باشد.این مداد ابرو دارای بافت ضد آب است و با نوک دقیق و نرم خود حالت طبیعی مشابه موی واقعی ابرو ایجاد می کند. قلم موی انتهای مداد برای ترکیب بیشتر رنگ با مو ها و ایجاد ظاهر طبیعی و بی عیب و نقص کاربرد دارد. تقریبا می توان گفت این قلم مو کار یک محو کننده را انجام می دهد.

آموزش کشیدن ink clear به روش ساده

  •  ابروهای اضافی را با موچین بردارید. دقت کنید که برای زیبایی بیشتر ابرو باید برداشتن موهای آن را در جهت رشد موها انجام دهید.
  •  اگر لازم است با تیغ ابرو موهای خیلی ریز زیر ابرو را که با موچین برداشته نمی‌شود اصلاح کنید.
  • برای شانه کردن ابروها از یک شانه ابرو استفاده کرده و همه تارهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید.پس از این که موهای ابرو را به سمت بالا شانه کردید ، شانه تان را در لبه خارجی ابرو نگه دارید ، هر مویی که از آن بلندتر بود ، نیاز به کوتاه شدن دارد.
  •  در این مرحله باید موهای بلند ابرو که از قبل شناسایی شده بودند را با قیچی کوتاه کنید.

ادامه مطلب

  • اگر ابروهای خیلی نامرتبی دارید یک‌بار هم آنها را به سمت پایین شانه كرده و موهای خیلی بلندش را قیچی کنید.
  • برای شکل دهی و استایل دادن بهتر به ابروها باید از مداد ابرو نرم برای پر کردن جاهای خالی ابرو استفاده کرده و آنها را در نقطه مورد نظر خود ثابت کنید. با این کار نمای کلی شکل ابروهای شما بهتر و زیباتر خود را نشان خواهد داد.
  • برس ابرو رادر سایه یا پودر مخصوص ابرو بزنيد و خیلی آرام داخل ابرو را پر كرده ، می‌توانید از کمان ابرو کار را شروع کنید.
  • با ضربات آهسته ابرو را پر كنيد ، در این مرحله بهتر است از 2 رنگ پودر کمی تیره‌تر و کمرنگ‌تر استفاده كنید ، یعنی برای کناره‌های ابرو از کم‌رنگ‌تر و داخل ابرو پر رنگ‌تر .حواستان باشد به هیچ وجه نباید پودر اضافی روی برس باشد.

ادامه مطلب

  • فراموش نکنید که تا انتهای کار مدام صورت خود را از جلو آینه عقب آورده و دورنمای کار خود را تماشا کنید تا از شکل دلخواه ابرو خود دور نشوید.
  • در نهایت با مقدار خیلی کمی پودر ایرادات را برطرف کنید ، حواستان باشد به هیچ وجه ، روی ابرو پودر اضافی باقی نماند.
  • حالا با یک برس ریمل تمیز رنگ‌های ابرو را یکنواخت کنید ، زيرا این برس کشیدن تمام پودرهای اضافی را نیز پخش می‌کند و به ابرو حالتی طبیعی‌تر می‌دهد.
  • اگر لازم است زیر ابرو را کانسیلر که یک درجه از رنگ پوستتان روشن‌تر است ، بمالید تا هم قاب ابرو خود را بهتر نشان دهد و هم ابروهایتان تمیزتر به نظر برسند.
  • با کمک ژل ابرو ، تارموهای بلند ابروی خود را در جای خود ثابت کنید. برای زدن ژل نیز ابروها را به سمت بالا و خارج چشم شانه کنید تا حالت بهتری داشته باشند.
  •  حالا روی استخوان ابرو ، مقداری سایه کم‌ رنگ بزنید تا رنگ زیر ابرو یکنواخت شود و ابرو و حالت‌ آن منظم‌تر و تمیزتر به نظر برسد و شکل ابرو نیز خود را بهتر نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *